Fäktning!

Hellu!
Idag har som sagt tävlingen hållit rum. Jag är nöjd. Faktiskt. Jag vann inte och jag kom inte på prispallen, men tycker ändå att jag gjort en bra insats. I första poulen vann jag b la. 4/5 matcher:) I nästa poule vann jag bara två matcher dock.. hmmpfth, hehe men jag är nöjd. Var ett tag rankad trea, men det var inte enbart jag utan en två-tre andra oxå;) aja iaf så förlorade jag vid direktelemineringen, men sånt e livet..
NU... har jag precis tagit ett skönt bad och gjort lite ansiktsmask. Mår inte alls dåligt längre, men gjorde det ett tag under tävlingen. Jepp.. snart ska jag pluggaaa.. gaah har glosor i både franska å SO att plugga in tills på tisdag.
Puss på er<3
Ps, härligt att vi fått lite läsare tillsist;) haha hoppas ni gillar vår bloggiis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0