Funderingar och Konstateringar

Varför läser folk bloggar egentligen?
Det borde ju vara det ointressantaste man kan göra liksom. Att läsa om någon annans tråkiga liv är ju inte att leva sitt eget? Eller? Vad tycker ni? Har ni någon bra anledning till att läsa folks bloggar?
Jag läser mest bloggar som Kissies, Micahs osv, och vet ni varför? Jo, just för att de har så annorlunda liv. Jag tror inte man kan bli framgångsrik varken som bloggare, skådespelare, artist eller person för den delen heller (hur man nu blir det) om man är som alla andra. Vad är poängen med att lyssna eller se på en person som man redan tycker att man sett flera gånger innan liksom?
Nu tycker säkert ni att " ahmen jag är ju som alla andra, så du menar att jag aldrig kommer kunna bli framgångsrik?", men då säger jag att jo det e klart du kan, eftersom alla är annorlunda, på samma sätt som alla är lika. Du är fantastisk och speciell på ditt sätt, det gäller bara att visa det vilket kan bli svårt. Om du öppnar upp dig och låter folk se hur du verkligen är och inte bara följer alla strömmar kommer folk helt klart att uppskatta dig, mer än du tror.
Oj, nu känner jag att det blev väldigt livslärande och sidospårigt här och jag är osäker på vart jag egentligen ville komma.. men aa, var dig själv. Det är svårt och jag vet att jag inte alltid är det själv, jag försöker att passa in överallt, men försök, så blir allt bra tillslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0