Just nu vill jag ha...

...ett laptopfodral i paljett skulle inte sitta fel!! Har sett ett rosa på GinaTricot, men det var ett tag sen kan man säga... sen vet jag att de säljer svarta på lindex som den här:

...En OnePiece hade varit rätt gött det med kan man ju säga.. Såå jäkla mysigt!!


... Slippies!! Man lägger in tofflorna i mikron och värmer upp dem!! Passar perfekt till mig som alltid har så kalla fötter:) problemet e ju ifs att vår mikro exploderade i somras  mamma vill nt skaffa en ny:(
Tofflor

Kommentarer
Postat av: Fuck you - it's art

PAOW HAR GÄSTBLOGGAT HOS MIG!! DETTA MÅSTE NI KOLLA HON ÄR SÅ UNDERBART GULLIG!!

2011-01-15 @ 14:37:02
URL: http://fuckyouitsart.blogg.se/
Postat av: louise

nu när jag har ny blogg och allt tänkte jag att det alltid är bra ha en frågestund..

så du kanske kan slänga in en fråga, kram :)

2011-01-15 @ 15:57:10
URL: http://louiseengelbrektson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0