min dag:D

hej folket!:D
idag har varit en ganska ohändelserik men kul dag:)
jag vaknade (hyfsat pigg för en gångs skull;)), gick upp gjorde iordning mig och gick till skolan.
skoldan rullade på, sakta men säkert. hade oförberett (hur faen stavar man d egentligen:o??) engelskaprov som jag tror gick bra. provet var över en del i boken vi har som jag gjorde för länge sedan (ca ett år sen) men de andra gjorde under vinterterminen... det var en del saker jag inte kunde t ex. hur många stater d finns i usa (är det 50, 51 eller 52??) å typ vem harriet tbman var osv. men det ska la säkert gå bra...
efter skolan gick jag hem till min sötaste elin:) vi gjorde eget "äppelcider" eller aa vi försökte iaf haha.. det gick sådär, smakade ungefär som proviva som jag btw typ spyr av, så det gick ju inget vidare kan man säga...
jag och elin åkte senare till gymmet för att vi tänkt träna.. har aldrig sett ett så packat gym förut!! vi fick liksom inte plats! så ja.. vi åkte hem efter ett tag men vi va där ett tag iaf:) haha
that's my day ppl!!
pössss
fannieeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0