träning...igen:)

Idag blire träning igen, hoppas det ska gå bra idag. Jag blev ju så trött sist...ska köra hårt idag och försöka hänga med ordentligt, det är ju trots allt bara 3 dar kvar tills tävlingen:S blir mer och mer orolig hur det ska gå eftersom jag på bara tre veckor fått otroligt dålig kondis typ.:( det får gå som det går, jag är ganska ojämn va det gäller fäktningen, förra gången kom jag tex. näst sist men gången innan det tvåa..äsch da, det blir bra..hoppas jag..:P
kom förresten å tänka på det dr jag skrev om att man ska vara den man är, heh jo jag har inte varit helt ärlig, jag heter inte fanny, utan clara.. heh there you gooo!! bye buddiieees:D

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad för träning??

2011-01-14 @ 12:43:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0